Du er ikke logget inn.
Annonseringen: Link til forsiden burde fjernes foreløpig. Etter det jeg har forstått, kommer den ikke opp igjen før i september. Rockie har vel ødelagt nok nå?
Det er bare lureri nå som det kommer opp en hvit side.
Avlogget
Det er ikke så viktig.
Avlogget
Jo! Dere lurer alle de små søte brukerne!
Avlogget
Siden funker den.
Avlogget
Darkriver skrev:
Annonseringen: Link til forsiden burde fjernes foreløpig. Etter det jeg har forstått, kommer den ikke opp igjen før i september. Rockie har vel ødelagt nok nå?
Er ikke bare min skyld at jeg herpa den tingen. Som sagt er det programvaren som ikke fungere. En av gangen evar ksnsje jeg ikke flink nok til og sjekke hva jeg gjorde men ikke resten. En annen gang skulle jeg fikse på hvor lang tid det tar før dere blit logga ut, og da klikka hele tingen. IKke min skyld i allefall. Det med septembrt var at vid dere komme til go reloade siden flere ganger mens den er nede kommer detre til og bruke opp bånvidden våres.
Avlogget
Darkriver skrev:
Rockie som ødela alt?
Var det ikke han som ordna med det meste også da, om jeg ikke tar feil?
Avlogget
Hvis dere synes det er så mye nedetider så lag en side selv. Som regel vil det gå bra men vi har hatt len del problemer. Er ikke skjeldennt jeg har sittet 5 eller flere timer om dagen.
Hadde vært fint om noen modder eller Zero fjerna dette emnet. Hadde ha bare lest litt mer nøye i emnet "nedetider" så hadde det ikke vært nødvendig
Avlogget
Annonseringen burde fernes, for den er teit.
Avlogget