Du er ikke logget inn.
Her skal jeg poste en liste over kommende filmer jeg vil se ^^ kommer til å oppdatere det i ny og ne ^^)
2009:
April:
03. Skjult - Ny norsk skrekkfilm av folka bak Villmark, Kristoffer Joner i hovedrollen. Sjekk traileren på http://www.skjult.no/ 
24. The Uninvited - Skrekkfilm! 
Mai:
01. X-Men Origins: Wolverine - X-Men er kult, Wolverine er enda kulere. ^^
08. Coraline - Kul bok. Samme fyr som har vært med på A nightmare before christmas. Skal bli laget i Stop-motion i 3D 
20. Natt på museet 2 - Tja, vet ikke om den blir så bra. 1'ern var helt grei, og oppfølgere pleier å være dårlige 
Juni:
05. Terminator Salvation - Hasta la vista baby
26. Transformers: Revenge of the Fallen - Eneren var dritbra, toeren er sikkert bra da ^^. (Håper hvertfall det
)
Juli:
01. Istid 3 - Tviler på at den blir så bra. Det er jo tross alt ikke istid lenger i filmen der. Kanskje de burde gitt seg når de var på toppen.
17. Harry Potter og Halvblodsprinsen - Harry Potter 
September
25. UP - Om en mann som drar på tur med heliumballonger ut av pipa på huset. Kan det bli bedre? ^^ av folka bak Wall-E, Monster Inc og flere
Oktober:
20. 2012 - En film om at verden skal gå under, og en person finner ut av det og masse ting skjer.
2010:
April:
30. Iron man 2 - Tøøøft...
Mai:
28. Prince of Persia - Det sto ikke noe om den på Filmweb, men den høres kul ut. *sjekke på IMDB* Joda, den ser kul ut
Juli:
16. Shrek goes Fourth - Hmm... Skeptisk
2011
Juli:
08. Kung fu panda 2 - Har ikke sett eneren, men har tenkt til å se den siden så mange syns den er bra 
Post liknende dere da ^^
Avlogget
Mange jeg har lyst og se, men kommer nok ikke til og se de. Er nesten aldri på kino/ser på film hjemme. Alt for mange kjedelige filmer og.
Avlogget
Du kan lage liste fordet.
I dag kommer Friday the 13th 

den får 15 år 

Avlogget
Wee! Watchmen!
Sist endret av Rolf The Wolf (15-02-09 20:48:59)
Avlogget
Har du lest tegneserien?
Avlogget
Oppdatert med filmen "Skjult"
Avlogget
I morgen kommer Watchmen!!!!!!!!!!!!!! :

:

D:D
Avlogget