Du er ikke logget inn.

Spotify er et genialt musikkprogram der du kan høre på ubegrenset musikk fra mange artister helt lovlig.
Når du skal finne et band eller en sang søker du opp det i søkemotoren i programmet, da kommer alle sangene fra det bandet opp hvis det bandet er på Spotify. Du kan også trykke på bandnavnet, så kommer alle albumene og bildene opp + biografi.
For å få Spotify må du ha en invitasjon som du får av en med premium account eller finne det på internett.
Her er det noen spotify invitasjoner.
Her kan du få invitasjon gratis.
Her også.
Avlogget
Er jo ikke ubegrenset artister og er helller ikke alle sangene til bandene. Metallica f. eks finner du ikke noe av og Paranoid, -det mest kjente albumet til Black Sabbath er ikke der 
En annen måte og få invites på er og laste ned mIRC, instaler programmer og skriver /server irc.quakenet.net også /join #spotify og til slutt !invite
Avlogget
Den måten er dårlig. Jeg gjorde det, så funka ikke inviten, og jeg fikk ikke ny. De jeg posta tar to sekunder, og du trenger ikke laste ned noe.
Avlogget
Men det er mange som allerede har mIRC eller liknende. chatZilla addonen til FF f. eks. Det er bare og klikke på linken og registrere, da har nok du vært uheldig.
Selv om det ikke funker for deg så betyr ikke det at det ikek funker for alle andre 
Avlogget